11 תשובות
פחדו מדחייה כנראה
כי הם חברים שלה וכנראה לא רוצים שתיהרס החברות או שיש להם בנות זוג
שואל השאלה:
נעע הם אפילו לא הראו עניין כלשהו^^
נעע הם אפילו לא הראו עניין כלשהו^^
מתביישים או שלא בקטע שלה. זה הרבה יותר קל להתחיל על בן אגם בידיעה שרוב הסיכויים לא תראה אותו שוב
יופי זה עניין של דעה
כן זה קרה גם לאחת שעבדה איתי היא הייתה יחסית שווה והיא עבדה במקום שהיו בו רק גברים אף אחד לא ניסה להתחיל איתה זה עניין של תלות באנשים
שואל השאלה:
מה זאת אומרת תלות?
מה זאת אומרת תלות?
אולי היא לא הראתה שהיא פנויה/מעוניינת לקשר?
שואל השאלה:
היא הייתה מאוד נחמדה
היא הייתה מאוד נחמדה
כי היא בסביבת גברים זה מוריד מניסיון
אנונימי
אולי היא פשוט לא הייתה הטעם של חלקם?
זה גם תלוי בטעם של אנשים
שמעתי שיש גם בחורים שמתביישים להתחיל עם בחורה יפה וכו'.
זה גם תלוי בטעם של אנשים
שמעתי שיש גם בחורים שמתביישים להתחיל עם בחורה יפה וכו'.
אנונימית
באותו הנושא: