8 תשובות
שואל השאלה:
אז זה לא אפשרי אם לא מתייגים אותך?
אנונימית
זה לא עובד בלי
שואל השאלה:
זה עובד גם אם לא מתייגים אותך
נגיד ראיתי אצל אנשים שאני עוקבת שהם שיתפו סטורי של מישהו בלי התיוג והסימן הזה גם מופיע
אנונימית
שואל השאלה:
זה כאילו מראה את הסימן הזה?
אנונימית
תייגו אותה פשוט היא שמה על מסך מלא
כן תייגו אותה היא פשוט שמה את זה על מסך מלא ככה שלא רואים את העמוד והסתירו את התיוג ואז זה מראה למעלה שזה כאילו סטורי משותף
מה שכן עכשיו ראיתי שאם את מעלה פוסט של מישהו זה מראה כאילו עשית שיתוף סטורי איתו