7 תשובות
יש מילואים כל כמה זמן, לפעמים זה כמה ימים לאימון ולפעמים זה יכול להיות לכמה שבועות ותופסים קו
^כן, אני אישית לא קרבית אבל אני יודעת מחברים שלי המשוחררים שהיו קרביים בסדיר, זה פשוט משתנה אני לא יודעת לפי מה, לרוב קוראים להם לאימון אבל לפעמים גם קוראים להם לתפוס קו (במלחמה זה מן הסתם לתפוס קו אבל לפעמים הם תופסים קו גם אם אין מלחמה)
שואל השאלה:
יש מצב שמילואים תופסים קו למרות שאין מלחמה או מבצע או משהו כזה?
יש מצב שמילואים תופסים קו למרות שאין מלחמה או מבצע או משהו כזה?
אנונימית
שואל השאלה:
במה זה תלוי?^
במה זה תלוי?^
אנונימית
^זה תלוי איפה שירתת ואיפה את תופסת קו, נגיד יש לי ידיד ששירת בפלחץ והוא פעם אחת במילואים תפס קו באיו"ש וזה אזור מאוד מסוכן, מן הסתם שיש שם מקומות מסוכנים יותר ומסוכנים קצת פחות וגם תלוי בתקופה אבל בגדול אזור יהודה ושומרון מסוכן מאוד, זה גם יכול להיות לתפוס קו בצפון שנגיד במצב רגיל ולא במלחמה כמו עכשיו זה פחות מסוכן אבל תמיד יש סיכון
שואל השאלה:
ועד כמה זה מסוכן?
ועד כמה זה מסוכן?
אנונימית
שואל השאלה:
גזרת החרמון
גזרת החרמון
אנונימית
באותו הנושא: