6 תשובות
להגיד לעצמך שאת רואה אותו מחר וזה לא עוד הרבה זמן
את יכולה להתכתב איתו
אנונימית
שואל השאלה:
אני מעדכנת באיחור אבל הוא הבריז לי ולא נפגשנו עד עכשיו :/
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה בסדר עבר לי ממנו :)
אנונימית
שואל השאלה:
קרה קרה אבל משהו כמו יומיים אחרי התקשרתי אליו שיכורה וחטפתי גוסטינג רציני
אנונימית
שואל השאלה:
לא, קבענו לרביעי :/
בתקווה שזה אשכרה יקרה
אנונימית
באותו הנושא: