התחברות הרשמה

מי שהיה בגדנע בצלמון האם ישנים באוהלים או בחדרים ?

23 בינואר 2024, 18:16
גדנ"עשינההכנותחייליםאוהלים    
תשובה אחת
אוהלים תמיד!! אח שלי על הספקטרום וגם הוא והכיתה שלו (כולם גם כן) ישנו באוהלים
L
Lover girl xoxo
באותו הנושא:
אני בגדנע בבסיס צלמון ורוצה להשיג תמספר של המפקדת...
מי שהיה בגדנע בצלמון וישן ביום שטח בשטח
בגדנע ישנים בחדרים?
מישהו שהיה בגדנע בצלמון ויכול להגיד לי איך התנאים שם?
מי שהיה בגדנע בצלמון יש וילונות במקלחת?
הייתם בגדנע בצלמון?
תגידו יש וילונות או דלתות במקלחות. בגדנע בצלמון?
מישהו פה היה בגדנע בצלמון ורוצה לענות לי על כמה שאלות?
אנשים שכבר היו בגדנע בבסיס צלמון
מי שהיה בגדנע בבסיס צלמון פליז תענו
גדנע בצלמון עזרה