12 תשובות
מאז שהייתי בשוויץ, כן
מלא
פעם היום לא
לא
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
המצב קשה אבל בכל מקרה אם הייתי יכולה לבחור הייתי בוחרת להיוולד פה.
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
המצב קשה אבל בכל מקרה אם הייתי יכולה לבחור הייתי בוחרת להיוולד פה.
כן..
אני חושב על זה ממש מדי פעם (לא קשור ל7:10) גם מליפני
כן לצערי
הרבה פעמים וצריך להגיד תודה על זה
כל יום ולא רק בגלל ה7.10 גם בגלל שהייתי רוצה לגור בחול
אנונימית
הרבה
מי שלא רוצה להיות פה לא חייב ליהודים יש רק ארץ אחת וזה ארץ ישראל
באותו הנושא: