8 תשובות
מה קרה שנפרדתם?
ואולי תדבר איתה
אם אתה חושבת שזאת טעות למה נפרדת
שואל השאלה:
זה פרידה הדדית לאחר הרבה ריבים אבל אני אוהב אותה והיא אותי
אולי זה היה הכי טוב אם רבתם הרבה
תנסה להמשיך הלאה
אז למה אתה חושב שזאת טעות..
שואל השאלה:
זה אחרי שנה וחצי של זוגיות וקשה כי אני אוהב אותה אבל אנחנו שונים מאוד
אפשר לעבוד על שוני ואי הסכמות...❤

אולי זה לטובה, אי אפשר לדעת. אבל אם אתה ממש רוצה לתת לזה עוד צ'אנס תדבר איתה על זה.