8 תשובות
מה קרה שנפרדתם?
ואולי תדבר איתה
ואולי תדבר איתה
אם אתה חושבת שזאת טעות למה נפרדת
שואל השאלה:
זה פרידה הדדית לאחר הרבה ריבים אבל אני אוהב אותה והיא אותי
זה פרידה הדדית לאחר הרבה ריבים אבל אני אוהב אותה והיא אותי
אולי זה היה הכי טוב אם רבתם הרבה
תנסה להמשיך הלאה
אז למה אתה חושב שזאת טעות..
שואל השאלה:
זה אחרי שנה וחצי של זוגיות וקשה כי אני אוהב אותה אבל אנחנו שונים מאוד
זה אחרי שנה וחצי של זוגיות וקשה כי אני אוהב אותה אבל אנחנו שונים מאוד
אפשר לעבוד על שוני ואי הסכמות...❤
אולי זה לטובה, אי אפשר לדעת. אבל אם אתה ממש רוצה לתת לזה עוד צ'אנס תדבר איתה על זה.
אולי זה לטובה, אי אפשר לדעת. אבל אם אתה ממש רוצה לתת לזה עוד צ'אנס תדבר איתה על זה.
באותו הנושא: