4 תשובות
כן. למרות שאם לא למדת את זה בבית הספר הסיכוי לעבור הוא ממש נמוך
אם את רוצה מקצועות המחשב או מחשוב בלבד
תקשוב לא וואו אבל אין לזה מיון
שואל השאלה:
אני עושה 5 יחל מדעי המחשב וזה לא כזה מעניין אותי^
אנונימית
מדבר בתור ניסיון למי שכן למד בבית ספר את זה וזה עדיין די קשה להתקבל לתפקידי מחשוב וכאלה