9 תשובות
לא נעיםם
אולי היא יוצאת איתך רק כי אתה נראה כמוהו
שואל השאלה:
לא יודעע זה ממש מוזר לי..
תעשה פרסה למה אתה צריך את זה
אנונימית
בכל יום אתה פוגש חבר דומה לך וקצת אחר
תפתח את הנושא הזה איתה כי אם אתה תשמור בבטן בהמשך זה יהיה בלון שיתנפח מהצד שלך עד שזה יתפוצץ
שואל השאלה:
כי היא דווקא ממש מתוקה ואני לא יודע אולי סתם יש לה טעם מסויים בגברים?
היא אומרת שהיא לא רואה ביננו כזה הרבה דימיון כשבפועל היא כן כי אנחנו דומים יחסית
כנראה שיש לה טייפ
ממש לא סיבה להיפרד
אם גם היא אומרת לך את זה אתה ברכותיי אתה ריבאונד אבל אם זה רק אנשים אז שטויות תזרום עם זה