התחברות הרשמה

יש אנשים שעושים אומיגל לבד?

כאילו בלי חברים או בני דודים או משהו
21 בינואר 2024, 18:50
Omegleאומיגלשעמום    
3 תשובות
כן
ה
הנחמדה הזאת:))
אני היי
D
Deathw!sh
אני די בטוחה שכן
י
ילדה אקראית
באותו הנושא:
אנשים שעושים 3 יחידות מתמטיקה פחות טובים מאנשים שעושים 5 לדעתכם?
איך יש אנשים שמוצאים שמות של אנשים באומיגל?
מסכימים עם המשפט- "יש אנשים רעים שעושים מעשים טובים ויש אנשים טובים שעושים מעשים רעים"?
תגידו יש עכשיו אנשים "מעניינים", נורמליים באומיגל ?
יש כאן אנשים באומיגל או כאלה שנכנסים עכשיו?
יש פה אנשים שמשתמשים באומיגל?
אתם מכירים את היוטיובר קיפסטיים שעושה לייבים של אומיגל?
תאמרו לי שאני לא היחידה שעושה אומיגל כשמשעמם לי
למה באומיגל איזה 10 אנשים אמרו לי שאני מכוער אבל במציאות מלא אנשים אומרים שאני חתיך?
איך לדעת אם אנשים באומיגל מזויפים או אמיתיים?
אתרים כמו אומיגל לדבר עם אנשים שהם לא אומיגל??