תשובה אחת
כמעט בטוחה שזה לא נחשב לסיבה מוצדקת לדחיית הגיוס,
יש לך אופציה לעשות שנת שירות/שנת מכינה כדי לדחות את השירות בחצי שנה-שנה אבל כנראה שזה יפגע בתהליך הלמידה בשביל להתקבל לעתודה.
יש לך אופציה לעשות שנת שירות/שנת מכינה כדי לדחות את השירות בחצי שנה-שנה אבל כנראה שזה יפגע בתהליך הלמידה בשביל להתקבל לעתודה.
באותו הנושא: