10 תשובות
שלושה שבועות?? ז"א שיש מצב שאקבל השבוע? היום התקשרו אליי מ077 יש מצב שזה היה הם? את יכולה לעדכן אם יש לך תשובות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אעדכן אבל רק היום עשיתי את המיון המשך אז יקח זמן
אני לא חושבת ש077 זה היה הם, עד עכשיו התקשרו אליי ממספר פרטי
אנונימית
יואו תודה, למה המיונים שקיבלת?
אנונימית
שואל השאלה:
מפעילת מודא"ל, מפעילת ל"א, רכזת התרעה, רכזת שליטה קרקעית
נראה לי הלך לי לא משהו אז אני מקווה לטוב
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי שחלק מקבלים לתפקיד אחד וחלק לכמה תפקידים, אמרו לי שאני מתאימה להרבה מהתפקידים אז קיבלתי לכמה
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי את המבחנים בהתחלה כמו כולם
ואז עשיתי שלב מיון שני שבודק אותי לארבעה תפקידים האלה
אנונימית
במיוני המשך לכולם יש הרגשה שהלך לא טוב, גם אני וגם עוד אנשים שעברו את המיון אמרו שהם יצאו בהרגשה חרא, זה מבחנים קשים ממש.
ככה שאם מרגישים שלא הלך משהו זה לא אומר כלום
שואל השאלה:
תודה רבה, אני מקווה שזה באמת לא אומר
אנונימית
^בוודאות אני אומר לך שזה לא אומר
עשיתי ב4.1 ועדיין לא קיבלתי