16 תשובות
להזכירכם עד לפני כמה חודשים ישבו פה 2 ראשי ממשלה הכי גרועים שהיו בתולדות ישראל
לביבי לפחות יש ''קצת'' הישגים טובים למדינה בסך הכל
לביבי לפחות יש ''קצת'' הישגים טובים למדינה בסך הכל
אנונימית
וכן לצערי אני צריכה לכתוב את זה מאנונימית כי אחרי זה יהרסו לי את המשתמש
אין דמוקרטיה פה
אין דמוקרטיה פה
אנונימית
^^כל כך גרועים שהרמטכ"ל לא רב איתם
אני בוכה מזה תתבישו נראלך שבאמת נתבייש כי איזה אנונימית כתבה אתזה ? די ואני לא אעשה כלום אין לי מב לעשות
כי הרמטכ"ל מקצוען שכל החיים שלו במערכת והממשלה מבצעת החלטות לא מושכלות על סמך היגיון פופוליסטי כדי איכשהו לשמור על דעת הציבור
מעניין למה לא רב איתם כי אולי בשנים האחרונות נהיה מטרה עליונה בישראל- להוריד את ביבי ככה שלרמטכל עדיף כל אחד אחר אפילו אם הוא הכי גרוע בעולם אבל רק לא ביבי.
אתה באמת לא חושב שיש פה משהו מושחת? ואני ממש לא אחת שאוהדת את ביבי ולא הצבעתי לו מעולם אבל כשאני מסתכלת מה האופציות האחרות אין בן אדם שאפשר לתת לו להנהיג את המדינה הזאת מלבדו, ותאמין לי הלוואי שהיה אבל צריך לחשוב בהיגיון ולא סתם להפקיר את המדינה ''העיקר לא ביבי''
אתה באמת לא חושב שיש פה משהו מושחת? ואני ממש לא אחת שאוהדת את ביבי ולא הצבעתי לו מעולם אבל כשאני מסתכלת מה האופציות האחרות אין בן אדם שאפשר לתת לו להנהיג את המדינה הזאת מלבדו, ותאמין לי הלוואי שהיה אבל צריך לחשוב בהיגיון ולא סתם להפקיר את המדינה ''העיקר לא ביבי''
אנונימית
כן ביבי המושחת זה הכל אמיתי ויש הוכחות חלאס רק להקשיב להבטחות שלו, גם לראות שהוא מקיים
לא מקשיבה להבטחות שלו ואני גם כועסת עליו במלחמה עכשיו
אבל תן לי מישהו רציני אחר? אני באמת רוצה שתמצא לי בן אדם רציני אחר ואני אצביע לו
אבל תן לי מישהו רציני אחר? אני באמת רוצה שתמצא לי בן אדם רציני אחר ואני אצביע לו
אנונימית
שואל השאלה:
יאיר נתניהו סתם בדיחה
יאיר נתניהו סתם בדיחה
מי זה יכול להיות? יאיר נתניהו?
למה זה דבר רע שהרמטכל יריב איתם?
גנץ, ליברמן, לפיד
ביבי הכי טוב שיש
ליברמן שקרן, לא היה לו בעיה לשבת עם תומכי טרור בממשלה של בנט ועכשיו הוא פתאום אומר שצריך להיכנס בעזה חזק והכל דיבורים כדי שיבחרו אותו.
גנץ רק מדבר ועושה את עצמו ''ממלכתי'' ובסוף הוא בעצמו מושחת והנה הוא ואייזנקוט נמצאים כרגע בממשלה ובגללם המלחמה לא מוכרעת הכי הזוי שאייזנקוט הוא אב שכול ובכל זאת הוא לא מתפקד כמו שצריך.
ושלא נדבר אפילו על לפיד שהציעו לו להיכנס לממשלה הנוכחית והוא לא רצה והוא כל היום עסוק בלדבר בלסתור את עצמו ויום אחד להגיד אסור שיהיה מדינה פלסטינית וחודש אחר כך אין בעיה להקים ממשלה פלסטינית.
עזוב אין רציניים
גנץ רק מדבר ועושה את עצמו ''ממלכתי'' ובסוף הוא בעצמו מושחת והנה הוא ואייזנקוט נמצאים כרגע בממשלה ובגללם המלחמה לא מוכרעת הכי הזוי שאייזנקוט הוא אב שכול ובכל זאת הוא לא מתפקד כמו שצריך.
ושלא נדבר אפילו על לפיד שהציעו לו להיכנס לממשלה הנוכחית והוא לא רצה והוא כל היום עסוק בלדבר בלסתור את עצמו ויום אחד להגיד אסור שיהיה מדינה פלסטינית וחודש אחר כך אין בעיה להקים ממשלה פלסטינית.
עזוב אין רציניים
אנונימית
אבל ביבי לא עושה כלום בכלל, הוא דחליל
רגע אז ביבי לא עושה כלום, וגם עושה החלטות לא הגיוניות?
איזה החלטות כאלו הוא עשה?
וגם, גם לרמטכל וגם לביבי יש ניסיון. עובדה שב7.10 לא עלו מסוקים לאוויר להרוג את כל המחבלים, למה? כי הצבא לא תפקד, מי אחראי לצבא ושיהיה מוכן לכל תרחיש? הרמטכל. אז יש מקום והרבה מקום לבקר את הרמטכל
איזה החלטות כאלו הוא עשה?
וגם, גם לרמטכל וגם לביבי יש ניסיון. עובדה שב7.10 לא עלו מסוקים לאוויר להרוג את כל המחבלים, למה? כי הצבא לא תפקד, מי אחראי לצבא ושיהיה מוכן לכל תרחיש? הרמטכל. אז יש מקום והרבה מקום לבקר את הרמטכל