11 תשובות
בתיכון לא סיפרתי על שום מבחן
כן רק פעם אחת ולא בבית ספר
אני נכשלתי במתמטיקה אבל להגנתי היה לי מורה מזעזע שלא לימד כמו צריך.
לא
חצי מהמבחנים שלי אני נכשלת ואני לא מודיעה להורים שלי בכלל על שום ציון גם אם הוא טוב
כל כך הרבה
אבל הם גם לא שואלים
אבל הם גם לא שואלים
ההורים שלי יודעים את כל הציונים שלי
ברור
גם כשאני מקבלת ציון טוב אני לא מדברת איתם על זה
גם כשאני מקבלת ציון טוב אני לא מדברת איתם על זה
אנונימית
אמא שלי רואה בסמארט אבא שלי לא יודע איזה כיתה אני בכלל אז ציונים?
זה שולח להם התראה במשוב אז הם יודעים הכול
באותו הנושא: