6 תשובות
לא כולם מתים שם אולי יש שם 10 אנשים שחיים לא יותר אבל אי אפשר לדעת כלום
מקווה שכן
יש לי תקווה שכן
ממש מקווה שכן
אמן שכל משפחת ביבס חיים וגם שכל החטופים חיים
אמן שכל משפחת ביבס חיים וגם שכל החטופים חיים
כן.
אם רוצים שאני יחשוב אחרת שיוכיחו! שיראו גופות שלהם.
כמו שהם עשו עם שאר הנרצחים, ראו שהם מתים ורק אז הודענו שהם לא בחיים. כול עוד לא הראו למה שנאמין לשקרנים האלה.. שכבר שיקרו על חיים שהם מתים מאה פעם לפחות.
מתים? סבבה, תראו. לא הראתם אז הם חיים נקודה.
אם רוצים שאני יחשוב אחרת שיוכיחו! שיראו גופות שלהם.
כמו שהם עשו עם שאר הנרצחים, ראו שהם מתים ורק אז הודענו שהם לא בחיים. כול עוד לא הראו למה שנאמין לשקרנים האלה.. שכבר שיקרו על חיים שהם מתים מאה פעם לפחות.
מתים? סבבה, תראו. לא הראתם אז הם חיים נקודה.
מקווים שכן
באותו הנושא: