10 תשובות
לגשת חד משמעית. לפחות תגעי שניסית
הציון אחלה, אבל אם יש לך כוח עדיף ללכת
אם לוקחים את המועד הגבוה ביותר אז תגשי
אם עושים ממוצע (במקרה ומועד ב נמוך יותר) אז תחשבי אם את מסוגלת להוציא יותר, כי חבל סתם להסתכן
שואל השאלה:
^אצלי לוחקים את הגבוה אז כן זה סבבה
אנונימית
אז אין סיבה שלאא גם אם אין לך כוח ללמוד תקחי את המבחן בכל זאת
זה נראה לי בסדר מה הבעיה
זה ציון סבבה בעיניי, אם מפריע לך תעשי כן
לגשת
אם יש לך את הזמן והאופציה אז תיגשי.
גם ככה זה לא כמו באוניברסיטה.. לוקחים את הציון הגבוה מבניהם, אין לך מה להפסיד.