8 תשובות
חחח נכון.. סייג לחוכמה שתיקה ^^
אבל לפעמים קולטים דברים כאלה.
אבל לפעמים קולטים דברים כאלה.
אני גם ככה אומרים לי ואני לא מדברת הרבה ואין לי משקפיים אבל לא יודעת למה אומרים לי למרות שאני באמת חכמה חחח
חח גמלי.. וגם אני שקטה. לדעתי זה בגלל השקט שלנו, אבל לא רק. כל מילה היא שקולה.
בדרך כלל יש משהו בהתנהגות שמעיד על חוכמה. לאו דווקא העובדה שאת שקטה. קחי את זה כמחמאה, ותמשיכי בחייך כרגיל (-;
זאת מחאה תקחי אותה, זאת אומרת שזאת תוכנה שנולדת עמה.
זה משהו כזה שאנשים חכמים משדרים אין לי ממש איך להסביר לך את זה...
סייג לחכמה שתיקה.
זאת תכונה פשוט זה הכול קחי את זה כמחמאה:)
באותו הנושא: