התחברות
הרשמה
בבני עקיבא גם המדריכים צריכים לשלם חברות?
20 בינואר 2024, 20:05
בני עקיבא
מדריכים
תנועת נוער
תשובה אחת
כן, וגם על טיולים
אבל פחות מהחניכים
C
C2 Pro Max
באותו הנושא:
בחודש ארגון בבני עקיבא המדריכים צריכים להיות כמעט כל החודש בסניף או שזה רק בשבוע ארגון?
המדריך שלי בבני עקיבא...
למה מדריכים בבני עקיבא צריכים לשלם חברות ?
לכל מי שהיה מדריך בבני עקיבא או בתנועת נוער
היו לי שני מדריכים בבני עקיבא והם פשוט פרשו מזה ונהיו זוג..מה דעתכם?
באיזה גיל אפשר לעשות מחויבות אישית ולהיות מדריכה בבני עקיבא?
מי שמדריך בבני עקיבא
אנשים שמדריכים/היו מדריכים בבני עקיבא: איך מצפים ממני עכשיו שלושה חודשים להדריך בלי שום הכשרה?
על מה מדריך ומדריכה בבני עקיבא יכולים לדבר אם השבטים מופרדים?
מדריכה בבני עקיבא שסיימה שנת הדרכה ומתלבטת על שנה שנייה
איזה תכונות צריך בשביל להיות מדריך בני עקיבא ומה צריל לומר בשיבוצים?