10 תשובות
אכן לגטימי, צריך לשבר/להתגבר את המידות שלו ולכבד אותה, לא יקרה כלום, לא סוף העולם, זה לא שאתם נפגשים כל רגע וזה כל הזמן קורה, פעם אחת לא יקרה כלום אם יכבד וישתוק
האמת שלא אבל אם הוא רוצה להתחשב בה הוא יכול לא לאכול בשר אבל זכותו לאכול אם הוא רוצה
אני יכולה להסכים שזה פחות כיף כשנדחפים לך לצלחת אבל שיכבד פעם אחת לא ימות העולם
ממש לא לגיטימי למה שהוא יגביל את עצמו בגלל מה שהיא בוחרת לאכול אין שום סיבה שלא יאכל בשר מולה
ממש לא לגיטימי. אני אוכלת סטייק מול מי שתגיד לי לא לאכול מולה בשר פרינציפ
אנונימית
לדעתי לא לגיטימי. את והיא חברות ואת מוכנה לעשות את הפשרה ולא לאכול מולה אבל למה לכפות את זה על הבן זוג? הוא צריך להיות מסוגל לבחור בעצמו האם הוא יכול להתפשר או לא, ובכללי היית אומרת לו עוד לפני ומדברת איתו על זה ולא באותו רגע בשולחן.
בכלל, אני כצמחונית ממש לא מפריע לי שיאכלו מולי בשר. זה הצלחת שלהם, לא שלי, לדעתי אין לגיטימציה להגביל אחרים במה שהם אוכלים רק כי אני לא אוכלת את זה.
אני מבינה את שני הצדדים
מצד אחד היא מגזימה כמעט כולם אוכלים בשר וזה טיפה מוגזם לבקש לא לאכול מולה וחודר לחיים של אחרים
מצד שני מבינה אותה בשר זה באמת ממש דוחה (למרות שאני לא מבקשת מאחרים לא לאכול) וזה לא כזה נורא לא לאכול בשר פעם ב כשאוכלים איתה
פשוט לנסות להתפשר ולהבין אחד את השני
שואל השאלה:
כן חד משמעית הייתי צריכה להגיד לו את זה לפני אבל התיישבנו איתה בספונטניות ואני אמרתי שרק נשתה משהו ונלך אבל הוא רצה לאכול אז אמרתי לו את זה
אנונימית
אני חושבת שמשום שהוא לא מכיר אותה ולא ידע על זה זה לא פייר כלפיו ולא לגיטימי לאסור עליו להזמין אוכל מסוים בגללה
אם זה ממש מפריע לה אז שלא תצא לאכול עם אנשים, או שתלך לאכול איתם רק במסעדות חלביות כשרות.
לגיטימי לבקש. אבל רק לבקש

אבל אף אחד לא חייב להקשיב ואף אחד לא צריך לא לאכול משהו בגלל שלחבר אחר זה לא נעים, אבל זה כן יכול להיות בקטע חברי