7 תשובות
אני לא יודעת על קולנוע ודיפלומטיה, אבל מדעי החברה מושלם
מדעי החברה כאילו פחות פחות
מדעי החברה הדיפלומטיה
תוותרי על דיפלומטיה
דיפלומטיה ממש אחלה לפי מה ששמעתי מחברים שלי
אני אישית הייתי בוחרת קולנוע ומדעי החברה, כי זה מה שמעניין אותי
(אגב מגמות מגניבות!!)