4 תשובות
זה לא באמת רווחי.
כאן (תאגיד השידור הישראלי) עושים את זה כי המדינה גם ככה מתקצבת אותם ואין להם מה להפסיד.
yes ו-hot הן חברות פרטיות ולכן זה מהווה הפסד כלכלי בשבילם.
כי זה לא חוקי...
בדרך כלל כאן 11 מעלים את הסדרות שלהם ליוטיוב
לא יודע לגבי ערוצים אחרים
כי יוטיוב יורידו את זה, צפיה פיראטית היא נגד הנחיות הקהילה של יוטיוב.