4 תשובות
לבד, להכיר מלא חברים שם זה כיף בטירוף
לטוס למחנה קיץ לבד. לטוס עם חברות שאת לא מרגישה איתן קשורה ורצויה זה הכי נורא. במחנה קיץ את יכולה להכיר חברים חדשים
לבד
חד משמעית לבד