4 תשובות
אם השאלה שלך אם זה מקום טוב וכיף אז יש כאלה שיגידו שכן ויש כאלה שיגידו שלא, נורא תלוי במה אתה מחפש ואיזה אנשים ישרתו איתך. אבל בגדול זה תפקיד עם תש טוב
אני אישית פחות מתחברת לתפקיד, גם חתמתי ויתור על יעודי לקצונה. אם תרצה לשמוע את דעתי האישית אשמח לפרט
אני אישית פחות מתחברת לתפקיד, גם חתמתי ויתור על יעודי לקצונה. אם תרצה לשמוע את דעתי האישית אשמח לפרט
קצונה ייעודית באופן כללי לא משהו
חיל משאן זה אחלה
אפ כבר עדיף להיות בתפקיד ואז לצאת קצונה רגיל
חיל משאן זה אחלה
אפ כבר עדיף להיות בתפקיד ואז לצאת קצונה רגיל
שואל השאלה:
איזה תפקידים טובים יש בחיל?^
איזה תפקידים טובים יש בחיל?^
אנונימי
משקית תש
משקית נפגעים
משקית משאן סדיר
משקית מילואים (סביר)
אם את יוצאת יעודי ל
זה משאן סדיר או מילואים אבל יעודי ל זה כזה חרא
משקית נפגעים
משקית משאן סדיר
משקית מילואים (סביר)
אם את יוצאת יעודי ל
זה משאן סדיר או מילואים אבל יעודי ל זה כזה חרא
באותו הנושא: