16 תשובות
כן קצת
כן
לא. חיים פעם אחת.
כן
לא
שואל השאלה:
אוף אבל אני לא מבינה למה וממש באלי לשאול אבל לא רוצה לצאת בלי ערך עצמי או משהו שאני שואלת במקום שלא יהיה לי אכפת
אוף אבל אני לא מבינה למה וממש באלי לשאול אבל לא רוצה לצאת בלי ערך עצמי או משהו שאני שואלת במקום שלא יהיה לי אכפת
אנונימית
לדעתי אל תשאלי
פשוט אם הוא ממשיך לסנן תתחילי לעשות את זה גם
פשוט אם הוא ממשיך לסנן תתחילי לעשות את זה גם
אולי באמת הייתה סיבה אולי הוא לא יכל לענות או משהו
שואל השאלה:
אבל לא נראה לי נדבר שוב
אנחנו בקשר קצת מסובך אין לי כוח להסביר עכשיו
רק באלי לדעת למה הוא סינן הוא גם אמר שיחזור אלי ועברו כבר כמעט 4 שעות אפילו יותר
אבל לא נראה לי נדבר שוב
אנחנו בקשר קצת מסובך אין לי כוח להסביר עכשיו
רק באלי לדעת למה הוא סינן הוא גם אמר שיחזור אלי ועברו כבר כמעט 4 שעות אפילו יותר
אנונימית
אולי שכח
שואל השאלה:
אז לשאול?
אז לשאול?
אנונימית
מה שבא לך
אמרת שגם ככה אתם לא תדברו שוב אז מה כבר יקרה
אמרת שגם ככה אתם לא תדברו שוב אז מה כבר יקרה
שואל השאלה:
אוף בסדר
אוף בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
שאלתי והוא כתב "למה מסנן"
מה אני אמורה להגיד על זה
שאלתי והוא כתב "למה מסנן"
מה אני אמורה להגיד על זה
אנונימית
תשאלי למה הוא לא ענה ולא כתב כלום
אני אסביר את זה קצר, לבנים יש חיים הם לא מחזיקים את הנייד ומחכים להודעות. יכול להיות יום שלם שהם משחקים כדורסל, או עם המשפחה וממש לא מעניין אותם הנייד. הוא לא מסנן, הוא עסוק. תמצאי גם לך משהו לעשות - יש חיים מחוץ לנייד! נ.ב - אני גם כזאת, יש הודעות שאני עונה עליהן אחרי יומיים. יש לי הרבה מה לעשות בחיים חוץ מלהיות עבד של הנייד שלי