69 תשובות
אממ אגיד את האמת לא יודעת זה ממש תלוי
אני לא בת אבל
מה זה אומר 7?
מי דירג אותו?
לא יודע מה איתך 7 זה מספר טוב זה אומר שהיא מעל לממוצע וגם אופי טוב? מתנה
אנונימי
שואל השאלה:
בנות אמרו לי שני 7.5 כזה
אנונימי
מה שכתבת לא אומר כלום
הכול תלוי בחיבור
אתה מבין שכל אחת מדרגת שונה^
יש אחת שתדרג אותך 10 ויש אחת שתדרג אותך 0
שואל השאלה:
10-15 בנות אמרו לי את זה למשל אחד שאמרה שאני 8 וחד 7 אז בערך 7.5
אנונימי
תנסה לשאול מישהו שמבין בזה ולא בנות מוזרות מהרחוב
למשל את האנשים בסטיפס
גם לי אמרו שאני חתיך עדיין מחכה לחברה
אבל זה תלוי איך אני מדרגת אותך לא איך בנות אחרות
שואל השאלה:
גם חלק בסטיפס טעות חיי (למרות שהם אמרו שאני ממש יפה)
אנונימי
תשלח לי תמונה בפרטי באלי לראות

אה ולשאלה כן בנות יצאו עם מישהו שהוא 7 ביופי(לדעתן לאו דווקא מה שאמרו לך) ו7 באופי
שואל השאלה:
לא תוכלי לדרג בצורה טובה כי אני נראה קטן (בייבי פייס) ואני בגיל שלך
אנונימי
כל אחת תראה אותך אחרת. זה שכמה בנות אמרו לך שאתה 7.5 לא אומר שכולן יראו אותך ככה.
אבל בקשר לשאלה בטח
אנונימית
אם הרבה בנות אמרו לך שאתה 7/10 זה כנראה אומר שאתה נראה אחלה אבל לא יותר מדי פשוט איפשהו בין חתיך לנראה רגיל
תלוי מה אתה מגדיר כאופי טוב ומאיפה לי מה זה 7 תלוי אם אני נמשכת או לא
למה לא? העיקר שיש לו אופי
ברור. אם הבן אדם טוב האהבה אמיתית והאושר רב
אז את מי אתה בדרכ שואל?
שואל השאלה:
ילדות יותר קטנות(שאני נראה בגיל שלהם) כי בנות גדולות אני יכול להיות האח הקטן אני נראה ממש קטן
אנונימי
בן כמה בערךך
שואל השאלה:
אני בן 14 ואני נראה מקס בן 11-12
אנונימי
זה הרבה מה יש לך
ולשאלה כן נראלי לא הכל זה מראה
7 זה סבבה רצח כן
תשלח תמונה שלך לפרטי שלי
ולשאלה כנראה שהייתי יוצאת איתך
כן
שואל השאלה:
אני בחמות מקום ראשון תודהה
אנונימי
שואל השאלה:
שונאא אנשים בסימס
אנונימי
כן, שבע זה לא רע, והאופי טוב זה הכי חשוב
אנונימית
ברור
ברור
אבל צריכה אופי מושך
מה זה 7?


האמת שלא. זה לא אומר הרבה
לא..אני עם לב שבור כרגע *אימוג'י של לב שבור*
כן ולדעתי אין דבר כזה דירוג יופי כלשהו זה תלוי כי לכל בחורה יש טעם שונה ואופי זה גם נורא תלוי אבל האופי באמת יותר חשוב אם זאת השאלה
אתה מדבר עליך???
אנונימית
אתה יודע לא לכל הבנות יש אץ אותו טעם בבנים כל אחת תדרג שונה אבל נגיד ויש לכולן אוצו טעם 7 זה טוב ממש
ודרך אגב אתה יכול לשלוח גם לי תמונה בפרטי בא לי לראות
^^^^^^^^^^^^^^ אתה שונא סימס?
אנונימית
כן
אנונימית
מה ברור.
שבע זה ממש טוב
אם בדירוג *שלי* הוא 7 אז כן.
כאילו אופי טוב זאת מתנה
תלוי מה אתה מגדיר כ"7"..
יכול להיות שה7 בשביל הוא 1 בשבילי.. זה באמת תלוי
לא
7/10 עושה לי טראומה
אנונימי
כן אבל מה זאת אומרת 7 כאילו להגיד 7 על מראה זה לא כזה מובן כי אולי בעיימי הוא היה פחות או יותר אז זה נשמע די הרבה אם התכוונת 7 מתוך עשר
אנונימית
כן
אנונימית
כן, אין ממש סיבה למה לא
כן יכול להיות
אל תתן לאף אחד לדרג אותך ושזה ישפיע עלייך גם
בטוחה שאתה מהמם
אנונימית
אני אצא איתו וברגע שאני רואה שהאופי טוב ויש לו כבוד כלפיי הוא אוטומטית יהפוך בשבילי ל10
אנונימית
גברים מלחיצים אותי
LZo
7 מתוך 10 זה גבוה אתה יודע
זה שמישהו דירג אותו 7 לא אומר שמבחינתי הוא 7
אם הוא נראה טוב בעיניי אז למה לא
כן נשמע טוב
אבל מי החליט שהוא 7
כן
אם הוא לא 4 אז מבחינתי אפשר לנסות
ואישיות טובה זה הופך אותו ללפחות 8 אם הוא כבר היה 7 עם המראה שלו.
מה שהן אומרות זה לאו דווקא בעיניי האחר, יכול להיות שבעיניי תראה 10.
אז כנראה שכן, כי לדעתי אין דבר כזה שבע
נראה לי שכן זה ממש תלוי
יש המון עם אופי טוב אבל שונה אז זה לא לגמרי בטוח
אנונימית
חד משמעית
ברגע שהאופי וטוב את מאוד מהר מתעלמת מהיופי, ויותר מזה, את רואה שהוא יפה וםתאום הוא מוצא חן בעינייך. תני צאנס מה כבר יכול לקרות?