6 תשובות
שואל השאלה:
כשאנחנו נפגשות די סבבה והכל בסדר אבל זה מרגיש כאילו זה רק אני צריכה להתאמץ ולהשקיע ולבוא וכו'
אנונימית
למה לא להפגש איתה? את יכולה להקטין - אבל תשמרי עליה רק בשביל חברות
לא. מגיע לך יותר טוב
אנונימי
לא
בסופו של דבר חברות צריכה להיות משני הצדדים
אני הפסקתי קשר עם שתי חברים כאלה. תמיד יזמתי תמיד התחלתי את השיחה ראשון ובאיזשהו שלב זה כבר היה נמאס ומתיש. יום אחד גם אמרתי לא נכתוב ראשון נראה מה יקרה ועבר שבוע וכלום עד שהם נזכרו לכתוב משהו
לא!!
ממש לא!!
תחכי ותעצרי בבת אחת ליצור איתה קשר וכשהיא תשלח לך משהו או תדבר איתך תהיי ממש אדישה
גם תדברי עם אחרות אבל לא בשביל לגרום לה לקנא אלה בשביל עצמך:)
שימי בבקשה ורד אם עזרתי ^^ :) :) :) :)
ואם לא הולך לך את תמיד יכולה לדבר איתי חחח
באותו הנושא: