3 תשובות
שואל השאלה:
מה למה?
מה למה?
שואל השאלה:
השאלה הייתה ממש רצינית ולא בקטע של צומי/סחיטת תגובות, התכוונתי שאם המקסימום הוא לא 100 ובערך המקסימום הוא 120 כזה כי אפשר תיאורטית להרחיב עד ארבע מגמות אז 95/120 זה נחשב גם טוב? כאילו מבחינת אוניברסיטאות? זו הייתה הכוונה היחידה של השאלה בשביל שאדע אם לשפר ציוני בגרות/להרחיב עוד מגמה
השאלה הייתה ממש רצינית ולא בקטע של צומי/סחיטת תגובות, התכוונתי שאם המקסימום הוא לא 100 ובערך המקסימום הוא 120 כזה כי אפשר תיאורטית להרחיב עד ארבע מגמות אז 95/120 זה נחשב גם טוב? כאילו מבחינת אוניברסיטאות? זו הייתה הכוונה היחידה של השאלה בשביל שאדע אם לשפר ציוני בגרות/להרחיב עוד מגמה
אחי 95 זה פסיכי
אתה לא צריך להוריד מעצמך כי יש מישהו שיצא לו יותר טוב
הלוואי 95 בעזרת ה'
אתה לא צריך להוריד מעצמך כי יש מישהו שיצא לו יותר טוב
הלוואי 95 בעזרת ה'