3 תשובות
שואל השאלה:
מה למה?
שואל השאלה:
השאלה הייתה ממש רצינית ולא בקטע של צומי/סחיטת תגובות, התכוונתי שאם המקסימום הוא לא 100 ובערך המקסימום הוא 120 כזה כי אפשר תיאורטית להרחיב עד ארבע מגמות אז 95/120 זה נחשב גם טוב? כאילו מבחינת אוניברסיטאות? זו הייתה הכוונה היחידה של השאלה בשביל שאדע אם לשפר ציוני בגרות/להרחיב עוד מגמה
אחי 95 זה פסיכי
אתה לא צריך להוריד מעצמך כי יש מישהו שיצא לו יותר טוב
הלוואי 95 בעזרת ה'