4 תשובות
אל תגידי לו כלום על זה, זה רק יביך אותו
גם לי קרה פעם משהו כזה ולא אמרתי כלום
גם לי קרה פעם משהו כזה ולא אמרתי כלום
אנונימית
למה שתגיד
לא אומרים
למי אכפת מזה
למי אכפת מזה
יש לך טעם של נקניק
באותו הנושא: