9 תשובות
כן ההורים שלי שילמו 400 שקל על המגמה שאני הכי שונאת
לא
כן, לא הרבה כסף בערך 150 שקל, זה קשור לטיולים וציוד וכזה לפחות אצלי
כן כי עשיתי חיצונית.
אבל בעיקרון וברוב בתי הספר אמורים לשלם לך.
כן. הכסף הוא על הימי מגמה, הטיולים כאילו
כן נראה לי איזה 200 שקל?
כי זו מגמה על אזורית עם מלא ציוד
כן ההורים שלי שילמו אז
שואל השאלה:
ביקשו מאיתנו 300 שקל למגמה
ולא קיבלנו שום ציוד גם לא ספרים
אין לנו מעבדות
וגם לא טיולים
יוצא שכל אחד צריך לשלם לפחות 500 שקל למגמות