תקשיבו ניסיתי להטעין את הטלפון וזה פשוט לא מטעין (יעני מראה שמטעין אבל לא עולה הסוללה) והיה לי איזה 20 אחוז וירד ל4
וזה רק יורד או עולה כל פעם ולוקח מלא שעות כי הטענתי ב23:00 ועכשיו התעוררתי וירד כל ההאחוז ואני לא יודעת מה לעשות אני צריכה את הטלפון להיום בבוקר ואין לי מטען אחר גם לא למשפחה כי יש לנו טלפונים שונים יש לי שיאומי אם זה קשור