5 תשובות
איזה כיתה את?
לא. זה שווה לחיות בשביל היום שעוזבים את הבית ספר ולא עושים מתמטיקה יותר בחיים אבר אבר
לא מקבלים 100 רק אם מת.ם בזמן המבחן
שואל השאלה:
מי רוצה לקבל מאה אני לא רוצה לעשות את המבחן בכלל
מי רוצה לקבל מאה אני לא רוצה לעשות את המבחן בכלל
זה מבחן. זה לא שווה את החיים שלך. את נכנסת סובלת ובסוף תמיד יוצאת וזה הכל לא משנה כמה רע או טוב הולך
באותו הנושא: