6 תשובות
כן הגיוני לגמרי
גם ליי
אני חושב שזה מאוד לגיטימי להיפגע מזה כי זה אנשים מבוגרים שכנראה עובדים מאוד קשה ומרווחים ממש קצת
גם לי
גם לי דגש כשהם זקנים
הגיוני לגמרי מה שהכי עצוב זה שיש אנשים שגם מתעללים בהם סוג של