התחברות
הרשמה
אני עדיין לא מבינה למה אומרים שאני יפה.. אני הילדה הכי מכוערת שיכולה להיות!
5 ביוני 2013, 15:09
יופי
כיעור
חיזור
אהבה
אופי
דימוי עצמי
2 תשובות
מאמי! למה ככה? צריך ביטחון ואם אומרים לך שאת יפה זה עדיף מאשר מכוערת ואל תיתאגי אם אומרים לך שאת יפה סימן שאת כן! תאהבי את עצמך!
א
אלי סקיי
צומי ביי.
ז
זאת שעושה לך את החיוך :)
באותו הנושא:
מה זה אומר שאני ילדת מבחנה?
כל הבגדים שלי מגליטה וזארה וכולם אומרים שאני טחונה אני באמת לא מבינה למה?
ילדה שאני אוהב כתבה את זה, מה זה אומר?
אמרו לי שאני נראית ילדה חכמה, זה אומר שאני נראית כמו חננה נכון?
עד כמה אני מטומטמת שאני לא מבינה מה אנשים אומרים לי בטלפון?
רק אני לא מבינה את זה שילדות טובות אוהבות ילדים רעים וילדים רעים אוהבים ילדות טובות?
בנים אומרים לי שאני ילדה טובה זה טוב או רע?
האם זה אומר שאני עדיין אוהב אותה?
הילדה שיושבת לידי אמרה לי שאני דומה לאוגר מה זה אומר?
יש ילדה שאני מחבב מאוד ואני מסתכל עליה הרבה, והיא מסתכלת עלי חזרה, מה זה אומר?
אומרים לי שאני נראת כמו ילדה קטנה לעומת הגיל הנוכחי שלי אני אמורה להעלב מזה?