277 תשובות
מועד ב'!!!!
אם בא לך להתחלף איתי אני בכיף אשמח
אני קבלתי 37 מבחן אחרון אז כאילו בכיף אחי.
אוי מסכן שכמוך
אוי לא איך אתה מתמודד עם זה:י
שואל השאלה:
די לצחוק עליי פשוט אני יודע שהייתי יכול להוציא 100 כי ידעתי הכל
אנונימי
תגיד לי מה אתה רציני קיבלתי 28 3 יחל
שואל השאלה:
^ זה כי לא למדת. אם תלמד כמוני תוציאי ציון טוב
אנונימי
וואי, תלך למועד ב'..
מקווה שהפעם תהיה מרוצה מהציון ..
מה אתה מסיק מסקנות שלא למדתי?
לא לעשות מועד ב, יכול להיות שהוא יהיה יותר קשה ותתבאס כפול , תשמח ב94 - יש כאלה שלא מגיעים ל70
אני חושבת שזה ציון ממש טוב
אבל אם אתה לא מסתפק בזה תבקש ללכת למועד ב
או לעשות איזה עבודה שתשפר לך את הציון
69.
ליבי יוצא אלייך, אם תצטרך תמיכה בפרטי אני פה❤
אסור לשמור בבטן❤❤
אני מבינה שיש מצב שזה לא ציון שאתה מסופק ממנו אבל הוא עדיין מעולה.
אין סיבה לעשות מועד ב' ואולי להרוס לעצמך תמיד יש את המבחן הבא ואתה תמיד יכול להשתפר אבל אם יש לך ציון כזה טוב עדיף לא לסכן את זה
זה באמת ציון מעולה ואתה צריך להיות גאה בעצמך
תארגן הפגנה מול הבית ספר פשוט בושה
כיף לך אני קיבלתי במבחן לא מזמן 89
לשאל: תעשה מסיבה
ואם המורה לא חילקה את המבחנים אז יכול להיות עדיין שהגיע לך יותר
אני במבחן מתמטיקה האחרון הוצאתי מאה עם בונוס של חמש נקודות (ירדו לי חמש נקודות כי לא כתבתי "במשולש" במשפט "במשולש מול זוויות שוות מונחות צלעות שוות") ובמבחן שלפניו קיבלתי 95 (1. לא היה בונוס 2. שכחתי לכתוב משפט בטענה ונימוק). זה תלוי באיזו כיתה אתה- אם אתה כיתה ז'-ח' אין לך מה לקחת את זה קשה. זה לא ישפיע על כלום. השנים החשובות ביותר הן ט' והתיכון (כי זה עלול להשפיע על הבגרות) אבל ציון כזה לא יפגע לא משנה באיזו כיתה אתה.
אין לך מה לעשות זה הציון שקיבלת. ואגב השאלה הזאתי ממש מתנשאת ושחצנית כי לי היה היום מבחן במתמטיקה והלך לי חרא אז לא צריך להתגרות באחרים כי לך היה ציון טוב. כל הכבוד לך שאתה יודע את החומר אבל אתה יודע שזה ציון טוב והשאלה הזאתי רק לצומי.
שתוק קיבלתי 78 ואני שמחה
אין מה לעשות עם זה מה אתה מתבאס?
שואל השאלה:
למה אבל ככה לזלזל ולצחוק עליי? בן אדם לא מפוסק מהציון שלו ורוצה ייעוץ מה לעשות, למה ככה לדבר אליי? זה שאני לומד ומוציא ציונים יותר גבוהים משלכם, לא אומר שאני צריך להסתפק בציון יותר גבוה משלכם
אנונימי
ספאם:) או פיקמי:)
ואיזה צבע זה גורם לך להרגיש?
הלב נשבר, סתם ולשאלה זה ציון מטורף מה אתה רוצה הכל טוב
^^^^מה יש לך לא להיות מסופק? ליטרלי 6 נק ירדו לך
אנונימי
הלוואי עליי כזה ציון אני מקבל 49 ו60 ב3 יחידות(המורה לא מלמד טוב וכל הכיתה נכשלים)
איזה יחל אתה? ציון 94 זה מעיד שאתה מבין את החומר.

תשאף להשיג ציון שמעיד שאתה מבין מספיק את החומר, לא לציון גבוה. אני מבין שזה נשמע סותר, אבל לא. פשוט תהיה גאה כשאתה מבין את החומר, לא כשאתה משיג ציון טוב.
מה זה רציני עכשיו קיבלתי 43
איך את. ממשיך מכאן בעצם איך זה לא אפשרי מסכן
זאת לא סיבה להיות מבואס, אתה יותר מידי פרפקציוניסט. תסתכל על זה בפרופורציה
אנונימית
קיבלתי 56 תגיד תודה
אנונימית
היום חברה שלי קיבלה 101 והיא התחילה לבכות לאמא שלה שהיא לא קיבלה 103 (זה הציון הכי גבוה) באמת שאני לא מבינה מה נסגר איתכם
תצחק על הילד שקיבל 73 או 99 או ממש נמוך
אהיה ישיר איתך

תתמודד ירדו לך רק 6 נק, והדרך שאתה מדבר כאילו שאתה מעלינו מעצבנת
לך תקע את זה בתחת
אנונימית
הוצאתי 11 במועד ב' כי מועד א' הוצאתי 5
*סמיילי בוכה*
אנונימית
אויי
תעשה מועד ב זה ציון כזה גרוע איך תמשיך את החיים שלך עם 94 במקום 100!!

אתה רציני ? אני נכשלתי במבחן במתמטיקה ואני בהקבצה יותר גבוהה ממצוינות תגיד אתה רציני איתי מה אתה מתבכיין על ציון כל כך טוב

הייתי מאושרת חודשיים או יותר אם הייתי מקבלת 94 במתמטיקה
וואי אצלי מקרה דומה ^^
אם אתה בכיתה יא/יב לצרוח על המורה!
תתבייש
אנונימית
אוי מסכן
מועד ב אם יתנו לך
שואל השאלה:
הדיבור שלכם לא נעים לי. אנא ממכם אפסו את צורת הדיבור שלכם כלפיי. אתם תוקפנים אליי
אנונימי
פשוט תלמד את מה שלא ידעת ותדע שאתה יכול ליותר מזה ותצליח פעם הבאה זה הכל גבר
אפשר להתחלף?
אנונימית
אני שונא אותך
שום דבר. זה עדיין הרבה
אני קיבלתי 6
אוי מסכן
בואו כולנו נשב שבעה על הציון שלך
אנשים תפסיקו לרדת עליו לא מכבד שלכם
תקשיב תנסה ללמוד פעם הבאה יותר ותראה מה לא ידעת כדי לחזור שוב
גם אני הייתי כזאתי ואז הבנתי שאין מה לעשות זה הציון שקיבלתי והדבר הכי טוב שאני יכולה לעשות זה ללמוד יותר למבחן הבא (זה קרה לי במתמטיקה קיבלתי 92 וזה היה הציון הכי גבוה ובכל זאת התבאסתי)
פעם הייתי ככה, פרפקציוניסטית לגבי ציונים, אבל אני מבינה שזה לא סוף העולם מ75 ומעלה לדעתי זה ציון מציון
ליבי איתך
תלך למועד ב
רציני?
קיבלתי 64 יזבל
אנונימית
אנונימית צודקת לא לפגוע בה שואל השאלה היא חברה שלי
ותחשוב על זה אתה אולי תצא בעונש כי אני אולי אמא שלך...
אם אתה רוצה לשפר את הציון שלך,תשפר,לך למועד ב
בהצלחה❤
אוי אוי אוי איזה מסכן כפרה היום קיבלתי ציון קיבלתי אפס ואני ליטרלי שמחה כי לפחות ניסיתי
ברה תגיד תודה קיבלתי 53
כל הכבוד לך אמינם
שואל השאלה:
ככה בדיוק מתחיל חרם, מילדים רעים שמציקים ומשפילים ילד תמים וחסר ישע
אנונימי
תודה רבה^^
קיבלתי 3 אחרי שלמדתי שבועיים,
תתמודד ❤
באיזו כיתה ויחידות אתה
תירגעו חברה
תגיד לי אתה נורמלי?! קיבלתי 19 במתמטיקה ואני לא בוכה! תגיד אתה רציני איתי?!
לגיט אני
וואי סת!ם תפה זה ציון מעולה
אנונימי
9^ כןן!! מה זה הדבר הזה?!?
תתביישו לכם פשוט תתביישו.
ככה להשפיל ילד תמים, בושה
^^^^^^^^ אוי איזה מסכן וחסר ישע אתה! ריחומים
אני מחרבנת מה זה חסר ישע תשמע אנשים קורעים את התחת שלהם ל94 ואתה אפילו מבואס איך למה תגיד תודה לפחות שצדקת בכמעט הכל אז ירדו לך 6 נקודות מה קרה לא סוף העולם אתה לא תמות מזה דיי להגזים
מסכן שלנו.
אני קיבלתי 56 במדעים
קודם כל, קיבלתה ציון מצויין, לא צריך מועד ב'
אבל אם אתה פרפציוניסט, תעשה מועד ב'
המלכה אליזבת קונור
אני קיבלתי 6 בהיסטוריה ושחילקו לנו את המבחנים המורה לחשה לי שהיא נתנה לי 6 כי לא היה לה נעים לתת לי 0
שואל השאלה:
ביקשתי מכם לאפס את צורת הדיבור שלכם כלפיי, למה אתם לא מקשיבים? אני יודע שאתם מקנאים בי וזה בסדר. אולי יום אחד גם אתם תוציאו 100 מי יודע
אנונימי
אוי איזה מורה חמודהה המורה שלי אפילו לא נתנה חי נקודה על השם^^
ליבי איתך
^^חחח אנימתהה
תגיד לי מה אתה אורן להב למה אתה חושב שכל אחד עכשיו מקנא בך^^^^ אנחנו מקנאים באלה שמוציאים 100
טוב אחי אתה מבקש ניחומים ופאקינג איפוס דיבור ואז אנחנו מקנאים? לך לגן יטמבל
שואל השאלה:
השאיפות שלכם זה לעבוד בתור קופאים והשאיפות שלי זה להיות עצמאי, כל אחד והשאיפות שלו
אנונימי
^^^אני בוכיה אמינם
אנונימית
שואל השאלה
אני רצינית עכשיו אל תעלה לי על העצבים.
אני עצבנית כי השעו אותי מבית ספר אז לא להתנשא
ומתוקי אתה הוצאת 94 במבחן! לא צריך להתבכיין
כשהלב בוכה רק אלוקים שומע הכאב זועק מתוך הנשמה
אנונימית
מסכן
שחררי מתוקה את לא רואה שהוא באמצע לזיין לנו את השכל?
דיברתי למרגלת אירנית
קיבלתי 36 היום והייתי מאושר כי הצלחתי לענות נכון על משהו
קח הכל בפרופרציה
די הוא עולה לי על העצבים ראביי
לא הוא רוצה לזיין את השכל לא הבנת??
היי תקשיב הציון הזה מעולה אתה לא צריך לשפר אותו בכלל פשוט תהיה גאה בעצמך פעם הבאה תלמד יותר טוב ותסתכל על הטעויות שלך ותעבור עליהם ופעם הבאה תקבל ציון יותר טוב וגם אם תקבל יותר רע לפחות תדע שלמדת וניסית והשקעת וזה הדבר הכי חשוב
לא נורא, אני מבינה את הבאסה(שרוב האנשים לא מבינים) אני אישית מעדיפה 84 מאשר 94 כי כנראה שב84 באמת היה משהו שלא ידעתי ו94 זה חוסר ריכוז, תעשה או מועד 2 או שתבין שכנראה יותר מחצי מביתה קיבלה 80
תקשיב השאלה הזאת מיותרת לגמרי
הרי אתה יודע ש94 זה ציון יותר ממעולה אז למה לך לבכות או בכלל לחשוב על מועד ב?
יש ילדים שלא משנה כמה הם ילמדו ויקרעו את התחת הם לא יגרדו אפילו את ה60
אז תגיד תודה ושב בשקט.
אולי אמאשלך
צודק לגמרי. הוא מטריף אותיי שיגיד תודה בכלל
לא יודעת מה איתכם אני שמחה מה32 שלי במתמטיקה
^ אני קיבלתי 19 :)
אני קיבלתי... ואם ציפתם שאכתוב ציון אמ... אז לא
באה לך להתחלף איתי ולקבל 36?
אמאלה כ"כ מבינה את הבאסה שלך, גמאני ככה
אני רוצה אבי זה חתיכת טרייד
אנימתה ילד תמים וחסר ישע
מה הקשר חרם אנימתה אתה התבכיינת מול אנשים שיש לך 94 ..

אף אחד לא יעשה לך חרם תהיה רגוע ❤
איזה ילד טמבל אמאלה
רק אני ואני אולי אמא שלו
ליבי יוצא אליך
שואל -
אם לא קיבלנו 94 כמוך לא אומר שהשאיפות שלנו זה להיות קופאים

לא להתנשא

רגע אבל אמרת שאתה לא אוהב את הציון ? אז רוצה לעבוד איתנו במכולת כולנו ביחד ?
דאאם סושי סיני w
אממ מה ? חחח
סתום תפה כברר בנימיןן
w זה יענו ווין ניצחון באנגלית
די באלי שהמורה תבוא לו בלילה ותגיד לו שזאת היתה טעות והוא צריך לקבל 8 ולא 94 ושהיא התבלבלה במבחנים!!! זה החלום שלי כרגעע
אוי קשה לי ואפילו אני מזילה דמעה איך הוצאת ציון כזה?! בושה!
אע חחח טנקס ❤
תפסיקו פה להגיב ככה
יש אנשים שהם רוצים להוציא את הכי טוב שלהם כי הם פיזית מסוגלים (לא אומרת שאחרים לא, אבל הם ממש מדרבנים את עצמם לזה וציון בשבילם זה ממש חשוב)
חזה ואז כשהם מקבלים פחות מהציון שהם קיוו לו הם מתאכזבים וזה לגיטימי לגמרי
להגיד תודה שלא קיבלת 35 זה חרא הרגשה מניסיון
69 נעצים
לשתוק
כן אבל הוא הוציא את הכי טמטום שלו שהוא אמר שניהיה קופאים החמור
אחי קיבלתי 38 ואני סבבה לגמרי
^^^^^^ חיים אמאשלי מרוקאית שלמה וכשסיפרתי לה על הציונים שקיבלתי היא עוד שנייה דפקה לי כפכף בראש. אז תאמיני לי שגם לי חשוב ציון ואפילו יותר מלילד הדיסלקט הזה
the eclipse קבלי תיקון 69 נאצים סתם חחח
תוציא קודם ציון יותר טוב בהתנהגות (:
אנונימית
וואו אני ממש בוכה איתך מה נעשה עם ציון כזה..(קיבלתי 57 במבחן הקודם)
מרגלית איראנית
אמאשלי מרוקאית וכשסיפרתי לה שקיבלתי 55 היא אמרה הכל טוב תעשי מועד ב אני יודעת שהתאמצת
אמאלה מי אמר שהשאיפות שלי ושל אנשים מכאן זה להיות קופאים!
מה אתה הבן של ליבנת או משהו?!
ותאמין לי שתוכל להיות עצמאי עם 94 הכל טוב
^^^^^^מה לעשות שיש אנשים שרוצים להוציא את זה מעצמם ולא מפחד מהורים או משהו כזה
^^^הלוואי עליי
אימלה רוצנ להתחלף מאמי?
את האמת, שאני מאוד מבין אותך. גם אני הייתי מתבאס, אבל תזכור שתמיד אפשר להשתפר.
thv
^^^^ מותק אמא שלי מושלמת! היא פשוט קצת הרבה עצבנית ולא הרשתי לך לצאת עלייה
להפסיק עם הפרפקציוניזם המוגזם זה לא בריא
איזה בן זונה מה אתה מערב הורים?
תגיד שאתה רוסי בלי להגיד שאתה רוסי
דיברתי לאנונימינימי.ת
מה חיים קיבלתי 15 ב3 יחל
אין מה לעשות
סונדוויץ אהבתי
וואי שומעים שדיי לזלזל
אני ועוד הרבה אנשים גם ככה זה נקרא פרפקציוניזם
יש אנשים שיודעים שהם מסוגלים ל100 ואם זה פחות קצת מתאכזבים וזה בסדר
ברור ש94 זה ציון ממש טוב אבל יש אנשים שמצפים ל100 ולמדו ממש קשה והשקיעו
אנונימית
שואל השאלה
רציני עכשיו לך תקאווד
94 זה ציון נדיר והלוואי עליי סבבה?
עכשיו סתום תפה ולך לחשוב על מה שעשית בפינה
מסכונוני
סבבה, זה לא סיבה לבכות
לרובנו חשובים הציונים
לי ממש חשוב ואני עובדת קשה בשביל זה ולא אשקר שברוך השם הולך לי טוב ומשיגה את המטרות שלי (ובעזרת השם ימשיך ככה).
אבל אני בחיים לא אחשוב שכל מי שיש לו ציונים פחות נמוכים משלי או מטרות פחות משלי השאיפה שלו זה להיות קופאי... וגם אם כן יש מישהו כזה זה הכי בסדר בעולם אבל אני באמת לא מצליחה להבין את הבעיה של 94 ואיך מהציון הזה הוא הגיע ללהיות קופאי...
אני כבר לא יודעת כמה ^ לעשות
מזעזע
שואל השאלה זה קצת מתנשא שתדע
זה שהוא פרפקציוניסט זה סבבה,
אבל למה להתנשא על כולם?
אנונימית
ממש מסכן אתה ממש
עצוב מאוד תשמח עם מה שיש לך הלוואי עלי
וואו שואל השאלה גם בכיין וגם שוויצר מתנשא?
בדוק אתה פחות מכיתה ט
המורה שלו במבחן בי לייק: קח לאט את הזמן העולם עוד יחכה בחוץ...
ואני מדמיין את כל התלמידים מחכים להשתחרר בגללו
אלוהים כן
כל האנשים שבעד השואל שאלה הזה
לא רק לכם חשובים הציונים סבבה?
אני נגיד לא אוהבת לקבל ציונים נמוכים בגלל אמא שלי.. היא בעבר קיבלה ציונים לא הכי טובים שיש והיא לא רוצה שאני אהיה כמוה, אז היא מעירה לי על זה וזהו נגמר הסיפור. תפסיקו להתנשא באחרים ולהגיד שהם רוצים להיות "קופאים בסופר" וזהו סתמו תפה ותחשבו על מה שעשיתם בפינה שם בצד
אין מצב הוא יותאר מ ט'
תגיד תודה שלא קיבלת 30 שתי מבחנים בצף
מרגלת אירנית קבלי חיקוי של מי שמוציא אותו סבבה:
אולי הוא לא התכוון לקופאים בסופר והתכוון לקופאים של אילון מאסק וגוגל למה לישפוט? זה לא יפה גם אני קיבלתי 94 וכאלה בלה בלה בלה
תעשה, מה אני אגיד לך
אני שונאת אותך
^^^ חחח גדול!
תתנחם בזה שקיבלתי 30
על מי את דיברת?
דאםם אני קיבלתי 55
על זאתי שהלכה לבכות
בוא טרייד
אה חשבתי עליי
כן קלטתי שזה היה בצחוק
למרות שאני בן השם מטעה
וואט? חשבת על עצמך?
גםאני הלכתי לבכות
חשבתי שאמרת את זה אליי
חוחי
אימוש
נכון ההוא שבתמונה משדר קוראים לי יונתן?
אויי מסכן קטן
יסס חנון כזה
אני מת מסכן הוא אפילו לא כאן וגם כי הוא קיבל 94 תגידו קדיש
ללכת לבכות או לעשות מועד ב'.
הייתי אומרת אותו דבר למי שקיבל 59; בסופו של דבר יש רק שתי אופציות, ואם אי אפשר לעשות מועד ב' יש רק אחת.
הייתי עוזרת לך אם היית שואל איך להתמודד עם הדרך שבה זה גורם לך להרגיש, אבל הדרך שבה התנסחת גורמת לך להישמע מתנשא ואני לא אוהבת את זה.
בכל מקרה, מותר לך להרגיש איך שאתה מרגיש על כל ציון שתקבל, בעיקר אם אתה רגיל לקבל יותר, אבל כדאי שתכיר בזה שזה ציון מעולה אחרת יהיה לך קשה מאוד בהמשך החיים ויהיו לך ציפיות מאוד גבוהות מעצמך.
מבין אותך לגמרי אחי קיבלתי 97 ומבטיח שנתתי הכל אבל עדיין המורה הזאת רק חיפשה להוריד לי וזה באמת מתסכל כי רציתי מאוד מאה חרשתי על זה
ואתה צודק שככה מתחיל חרם,
לצערי ככה הדור הזה
אבל לא נורא
כמה יחל אתה אגב
אנונימי
כן נעלב והלך
מסכן שלי :(
^^^^ בואנה אתה בא לעצבן אותי? לא הבנתי
אמא ואבא שלי אומרים שהציונים שלי הם לא פקטור, זה שאני מגיעה כל יום ללימודים ומתמודדת זה הדבר החשוב
כדור הארץ ימשיך להסתובב אל תדאג
כע אחי
^^^^^למה את תוקפנית כל היום אני לא מבין
יש לי את הזכות להיות פרפקציוניסט
זה אומר שאני גם טוב כי אני שואף למעלה!
אין לך זכות לשפוט את השאיפות שלי
נ"ב אני גאה בעצמי ולא תורידו לי את הביטחון העצמי כמו שהורדתם לחבר שפה
אנונימי
אני?
94 נעצים
מרגלת אירנית
לא התכוונתי לרדת על משהו שזה ציון גרוע או חא פשוט הכי נמוך שלי זה 56
ממש מסכן איזה גרוע אתה
לא בוכים על חלב שנשפך
אנונימית
נ"ב חפרת יא אנונימי מטומטם
באלי למוצ
אנונימית
מי כותב נ"ב?
אמן שזה יהיה הצרות שלך בחיים
תתעלם מהם, אם זה באמת מפריע לך ואתה בנאדם של ציונים גבוהים לך לעסות מועד ב' או שתתאמן יותר בפעם הבאה, אבל בתכלס זה ציון ממש מעולה ואדי לך להיות גאה בו :)

ולול יש לך גם 94 הצמדות (כבר לא)
לעסות? כותבים לעשות מאמי
חחחי
השאלה הזאת גורמת לי לרצות ___
אנונימית
בן **
לסתום ת'פה ולהבין שיש אנשים שממש קשה להם בלימןדים והם מבואסים ממך פי 1000 בכל מבחן שהם מקבלים
אנונימית
^ ליטרלי, אני טוב בהרבה מקצועות רק לא מתמטיקה פיזיקה וספרות. תאמר תודה ותהיה בשקט.
אדוני קיבלתי 12 שב בשקט
אמאלה היום היה לנו מבחן במתמטיקה ופשוט באתי למורה ואמרתי לו "תקשיב אני לא יודעת את החומר עזוב אותי אני רוצה פטור" ואז הוא אמר לי "בסדר תעזבי את המבחן ועופי למנהל" ומפה לשם השעו אותי ומחר יש לי שיחה עם המנהל עוד פעם ואני מפחדת שישעו אותי עוד פעם
שב בשקט
דיי תגיד לי שאתה צוחק בבקשה תגיד לי שזה מתיחה
קיבלתי 14 חומד
יואוו גם אני
!!!!!!
תקשיב מה שאתה עושה לעצמך זה לא רק לא בריא אלא מטומטם.
השקעת עברת באופן מצטיין מאוד, למה לעשות מועד ב'?? זה בזבוז זמן, משאבי אנוש והמון אנרגיה מיותרת שאפשר להשקיע בדברים אחרים
וואלה חבל.
ואני לא יודע אם זה ספאם, או שאתה פיקמי, או שיש לך הורים רוסים, בקיצור אל.
יש לי תחושה שהשאלה הזו תישאר בחמות עד 2 בלילה
בא לך להתחלף? קיבלתי 13
זה נראה לכם סבבה מה שהולך פה שכולם יוצאים עליו?
כולה פרק את זה שחשוב לו לקבל ציון יותר גבוה תשחררו ממנו
באמת ש 94 זה הציון הכי טוב שאפר לשאוף אליו
יאא גם אני קיבלתי 94 אבל כתבתי תשובה נכון ואז המשכתי אותה בשביל לא לקחת סיכונים והיא הורידה לי על זה 6 נקודות
וואי מכירה את התחושה....
זה הכי מעצבן עם 99
קיבלתי 14 במבחן האחרון אוקיי? נשבעת לך 14 איך אפשר להתלונן על זה בכלל
שואל השאלה:
מרגלית איראנית את תוקפנית כלפיי
אנונימי
שואל השאלה:
"אהבת חינם " אתה אדם טוב
אנונימי
אוי רוצה להתחלף איתי? קיבלתי 68
כן כי זה ציון מעצבן מאוד
דיי דיי שקט
אני בעד מרגלת אירנית
לאלא אני לא רוצה להתחלף הכל טוב
אף אחד לא מצפה ממך להוציא 100 בכל מבחן
מצפים ממך להשקיע כדי לקבל ציונים טובים
יש כאלה שכשהם משקיעים הם מקבלים 70 או 80 וזה לא רע, הם עשו מה שהם יכולים וזה מה שהם קיבלו
אם אתה משקיע וברמה של 100 אס הגיוני שתקבל 100 במבחנים אבל תמיד יכולים להוריד לך נקודות על טעויות שקורות לכולם ורק מעידות על כך שאתה פשוט בן אדם
אם קיבלת 85+ באמת שאין מה להתלונן כי זה מציג שאתה יודע את החומר בצורה טובה מספיק
עלאק לא מכבד אותך
אתה פיקמי בבן
מי אתה
פיקמי
שיואו אין מבאס כזה כשלמדת והיית ממש בטוח
שואל השאלה:
אתם לא נחמדים כלפיי
אנונימי
כי אולי אתה קצת מתנשא, חשבת על זה?
בכל מקרה, מה אתה לוקח קשה
הוצאתי 30 בן אדם
על 94 אתה בןכה ?
הלוואי עלי ציונים כאלו
המורה: "איזה אנשים לדעתך צריכים לשרוף לעולמים?"
אני:
אנונימית
קיבלתי עכשיו 85 בשלוש יחל והייתי בעננים
שואל השאלה:
במטוטה ממך אל תדברי אליי ככה זה לא נעים לאף אחד
אנונימי
בואנה כולכם סתמו קיבלתי עשרים במבחן האחרון, שלושים אחוז מהתעודה
^^^ מטוטא לא מטוטה יאהבל
קבלתי 13 במתמטיקה
ויצאתי מרוצה כי כתבתי תשם שלי נכוו
סבבה
נתחיל בזה שתסתום תפה
במטוטא
שואל השאלה:
סליחה טעות שלי חדל נא מכך
אנונימי
חחי
שואל השאלה:
^^ אמן
אנונימי
וואט דה
בן כמה אתה?
חיים מזה לא
מי מקנא בלוזר הזה
באמת למה במתמטיקה יש גם אנגלית
מה אני פרופסור

המורה אמרה לומדים סינוסים באמת חשבתי סינוס זה בכלל מחלה מסתבר שזה משפט שגם אותו שכחתי

ילדים אל תכנסו ל5 יחידות המורות שם משדרות מוות בעיניים שלהן
אני קבלתי מאה אז תאכל חרע
חיים בלבלב
שואל השאלה:
אסתר הדסה תתרגעי נא
אנונימי
רותם
טוב אמא
מאה זה לחלשים באמת

לקבל 13 זה כישרון
אומר לכם מנסיון

המורה כזאתי אמרה "כל הכבוד"
וחשבתי זה ציון טוב ואני רואה 13


אני עושה שיעורים פרטיים לעקשנים
בת כמה את?
שואל השאלה
תודה אח מעריך אותך:)
זה מצחיק כמה הוא אבי נעלבי במטוטא עלק
אני שאחרי שקיבלתי 56 יצאתי צרחתי מאושר בכל הכיתה
אהה שואל השאלה
תרגיע ומהר! ואני לא צוחקת איתך סבבה?! תפסיק להתנשא ולהתבכיין על 94. די נמאס לי ממך!
ו*אני* לא מכבדת?! אתה גורם לילדים להרגיש זבל עם עצמם בזמן שאתה מתבכיין לי על 94 אז אנא במטוטא ממך סתום תפה כבר

ותעשו מינוסים מה אכפת לי
אל תשים על כל המשתמשים שהתנפלו עליך הם לא מבינים איך אתה מרגיש
נכון ש94 זה ציון מעולה ואין מה להתלונן אבל אני מכירה את ההרגשה שיורד לך נקודות על דברים מטומטמים שיכולת לענות נכון

הוא לא מתנשא ולא מתבכיין
לא תאמינו אבל יש אנשים שבאמת מרגישים ככה!
אנונימית
וואי איף השאלה הזאת עולה לי על העצביםם
אני קבלתי 108
אמאל'ה כן יש יש מישהו שמעליו איזה כיף ^
אתם לא מבינים שזאת מתיחה תחשבו שניה אני חנונית ואני בחיים
לא אומר חדל נא מכך
אף אחד לא מדבר ככה
וזאת אפילו טעות לשונית אז..