2 תשובות
אני מבין אותך.
בזמן שההריון לא צלח תוכלי לקבל המון חום ואהבה בלי מגע מבעלך.
תוכלי לקבל חיבוק מאימך, אחותך, אביך, חברתך.
אבל מהבעל לא.
האשה לא טמאה אלא יש טומאת נידה דווקא מבעלה ולא ממישהו אחר.
אין קשר לומאת מת שהרי כולנו טמאי מתים ולא נפגעים "מה אני טמא ממת??"
גם את לא צריכה להיפגע. זה חסד שהשם עשה לאשה שהבעל לא ירצה רק מגע ומעשה אלא יהיה מחוייב גם לחיבור נפשי עמוק.
זה לטובתך להקשיב לתורה הקדושה!!

תפנו אלי להעזר ביהדות, הלכה, התיעצות, שיתוף
ר' עוז
1 הפירוש של המילה טמא זה ריחוק, טומאה נעשית כאשר היה קדושה שהסתלקה, כמו פה - פוטנציאל החיים
2 טומאת מת מוכיחה את דברי, יהודי מת מטמא כי הייתה בו נשמה, אך גוי לא מטמא כשהוא מת
וזה שטמאים למת לא מתיר טומאות אחרות, במיוחד לא נידה שזה איסורים נוספים
3 היא מוזמנת לקבל תמיכה נפשית, זה היתרון מי ששומר נידה יודע לתמוך במילים ולא רק במגע
4 בסדר שקשה, החיים קשים, לא סותר.
הוא מוזמן להתרחק מהצבא אם זה פוגע בקשר שלו עם אשתו
אנונימי