12 תשובות
שואל השאלה:
^^לא קראת נכון
אנונימי
קראתי נכון
שואל השאלה:
מישהי שהיא הטייפ אני מתרכך ממש משו דפוק
אנונימי
שואל השאלה:
.
אנונימי
זה הכי נורמלי שיש
מה מוזר
שואל השאלה:
התכוונתי שאני בכללי הכי לא סימפ אבל בנות שהטייפ כן
אנונימי
שאלת "זה מוזר שאני סימפ רק לבנות שהן הטייפ שלי ולשאר לא?"
ברור שזה לא מוזר, ברור שתהיה סימפ רק לאלה שהן הטייפ, למה שתהיה סימפ לכאלה שהן לא הטייפ? זה כמו שאני אשאל "זה מוזר שאני אוכל רק דברים שטעימים לי?" למה שאני אוכל משהו שלא טעים לי
שואל השאלה:
כן כן אחרי זה הבנתי את הכוונה
אנונימי
למה שתהיה סימפ לבנות שהן לא הטייפ שלך?
שואל השאלה:
נכוןן
אנונימי
ברה ברור ככה זה