התחברות
הרשמה
המלווה יום שלי מסתיים החודש ב 30/1
באותו היום אני כבר יכולה לנהוג ללא למלווה או שרק יום אחרי?
17 בינואר 2024, 11:13
רשיון נהיגה
מלווה
נהיגה
3 תשובות
שואל השאלה:
תודה!!!
אנונימית
אותו יום, סימן טוב ומזל טוב ומזל טוב וסימן טוב
ש
שניצל90
אותו יום
ח
חולה על מילקי!!
באותו הנושא:
מלווה זה 3 חודשים בוקר לילה ועוד אחרי ה3 חודשים עוד 3 חודשים ללילה?
עוד 17 ימים מסתיים לי כל המלווה ואני מפחדת עדיין לנהוג לבד זה הגיוני?
סוף החודש נגמר לי המלווה
אם מסתיים לי המלווה היום, כתוב לי 0 במלווה יום. אני יכולה לנהוג ישר בלי מלווה?
עוד חודש מסתיים לי המלווה לילה
המחזור שלי עוד לא הגיע החודש ועוד מעט מסתיים החודש זה קשור לזה שזה לא סדיר
מסתיים לי מלווה ב1 בדצמבר אם אני אצהיר באמצע אוקטובר זה בסדר?
שאלה , נכון יש לי את ה3 חודשים מלווה יום ו3 חודשים מלווה לילה .
המלווה לילה שלי מסתיים בשלישי הזה
לחברה שלי מסתיים המלווה
עוד כמה ימים מסתיים לי כל המלווה הכרטיס יכול להתעכב בגלל המצב??