5 תשובות
שואל השאלה:
זה בסדר מצידי
זה בסדר מצידי
אנונימית
כל עוד זה לא מפריע לך זה בסדר גמור
הוא חרמן ונמשך אלייך
לא זה סתם מוזר
מה שאני הולכת להגיד זה מוזר ואני לא בזוגיות
אבל זה כנראה מאהבה אלייך
נגיד יש לי כלבה שהיא כל החיים שלי ואני כל הזמן מנשקת אותה, וזה לא קשור למשיכה כי תאמיני לי שאני לא נמשכת אליה אני פשוט מתה עליה
אבל זה כנראה מאהבה אלייך
נגיד יש לי כלבה שהיא כל החיים שלי ואני כל הזמן מנשקת אותה, וזה לא קשור למשיכה כי תאמיני לי שאני לא נמשכת אליה אני פשוט מתה עליה
אנונימית
באותו הנושא: