9 תשובות
שואל השאלה:
סליחה על העברית הגרועה שלי אבל כאילו אומרים שהם נשים כשהם בוכים
סליחה על העברית הגרועה שלי אבל כאילו אומרים שהם נשים כשהם בוכים
למה צריך להצהיר היום שמקבלים כל דבר?
זה הנורמה גברים אמורים להיות קשוחים "גבריים" ולא כוסיות
אנונימי
מה הבעייה שגבר יבכה? לא רואה בזה בעיה
בדכ דבר בוכה פחות מאישה כי הוא רגשן פחות אבל בכלל לא מחייב
בדכ דבר בוכה פחות מאישה כי הוא רגשן פחות אבל בכלל לא מחייב
שואל השאלה:
זה מטומטם
זה מטומטם
גבר לא פחות רגשן מאישה זה שטויות שאומרים את זה פשוט גבר לא מראה רגשות וקובר אותם עמוק
אנונימי
כי החברה של הגברים היא זין ובכי זה משהו שלילי.
כי אנשים חושבים בטעות שלגברים אסור להראות רגשות.
בעיה גדולה.
בעיה גדולה.
אנונימית
כי כשהם בוכים נעלמים להם הביצים וצומחים להם שדיים
באותו הנושא: