8 תשובות
שואל השאלה:
14 פרו מקס
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא כדאי?
אנונימית
את רוצה תעשי אבל זה החלטה שלך
לא ממליצה זה הגרסה הלא נוחה של המקלדת
הרבה התאכזבו מהפונט החדש בעברית, אני לא חושב שזה כזה נורא
איזה אייפון יש לך?
אני אומר כדאי