11 תשובות
אין מה לעשות הורים מתרגשים תהיי חזקה
אני מבינה אותך, לפני שנתים ההורים שלי היו רבים המון, ואני הייתי רצה לבכות בחדר..
אבל לשמחתי הם לא התגרשו.
אולי תדברי עם ההורים שלך ותשאלי אותם מה באמת קורה? בכל מקרה תזכרי שהם תמיד יהיו ההורים שלך ויואהבו אותל
אבל לשמחתי הם לא התגרשו.
אולי תדברי עם ההורים שלך ותשאלי אותם מה באמת קורה? בכל מקרה תזכרי שהם תמיד יהיו ההורים שלך ויואהבו אותל
אנונימית
למה זה מפריע לכם? ברצינות אני שואל ההורים שלי התרגשו ואני לא הגבתי כאילו זה אחד הדברים הלא מעניינים
היי אהובה
כילדה להורים גרושים אני מאוד מבינה אותך
ההורים שלי התגרשו שהייתי בת 14. בהתחלה היה לי קשה עם זה אבל עם הזמן והבגרות הבנתי שזה עדיף
וזה לעשות סוויץ במוח ולהבין שלמרות שהמצב מבאס זה המצב. ולהבין שאת לא רוצה שלהורים שלך יהיה רע ושאת לא רוצה שהם ימשיכו לריב כל הזמן כי זה מה שעלול לקרות אם הם ישארו ביחד. כמו שאת לא היית רוצה להישאר בזוגיות עם מישהו שלא טוב לך בזוגיות הזאת.
את רוצה את הטוב ביותר בשביל ההורים שלך.
ובתכלס? עם הזמן מתרגלים
ההורים שלי גרושים כבר 8 שנים וכבר בשנה הראשונה/השניה התרגלתי לעניין הזה
ובכל מקרה אם באלך לשאול שאלות או לפרוק את מוזמנת❤
כילדה להורים גרושים אני מאוד מבינה אותך
ההורים שלי התגרשו שהייתי בת 14. בהתחלה היה לי קשה עם זה אבל עם הזמן והבגרות הבנתי שזה עדיף
וזה לעשות סוויץ במוח ולהבין שלמרות שהמצב מבאס זה המצב. ולהבין שאת לא רוצה שלהורים שלך יהיה רע ושאת לא רוצה שהם ימשיכו לריב כל הזמן כי זה מה שעלול לקרות אם הם ישארו ביחד. כמו שאת לא היית רוצה להישאר בזוגיות עם מישהו שלא טוב לך בזוגיות הזאת.
את רוצה את הטוב ביותר בשביל ההורים שלך.
ובתכלס? עם הזמן מתרגלים
ההורים שלי גרושים כבר 8 שנים וכבר בשנה הראשונה/השניה התרגלתי לעניין הזה
ובכל מקרה אם באלך לשאול שאלות או לפרוק את מוזמנת❤
שואל השאלה:
תודה ענקית!!
תודה ענקית!!
אנונימית
שואל השאלה:
ולשניצל90
ההורים שלי מאז ומתמיד היו בזוגיות באמת מדהימה תמיד רציתי להיות כמוהם. ומשנו בשנים האחרונות השנה בטירוף, פתאום הם רבים כל הזמן, פתאום הם לא מדברים בכלל כמעט והפחד שהם יתגרשו בגלל שזה אומר שהם יגורו בבתים נפרדים, אין יותר דבר כזה טיול משפחתי שהיינו יוצאים אליו תמיד ביחד או טיסות לחול ביחד במשפחה. זה הפחד הכי גדול שלי
ולשניצל90
ההורים שלי מאז ומתמיד היו בזוגיות באמת מדהימה תמיד רציתי להיות כמוהם. ומשנו בשנים האחרונות השנה בטירוף, פתאום הם רבים כל הזמן, פתאום הם לא מדברים בכלל כמעט והפחד שהם יתגרשו בגלל שזה אומר שהם יגורו בבתים נפרדים, אין יותר דבר כזה טיול משפחתי שהיינו יוצאים אליו תמיד ביחד או טיסות לחול ביחד במשפחה. זה הפחד הכי גדול שלי
אנונימית
^הבנתי אותך, ההורים שלי תמיד היו לא מסתדרים אז לא יכול להזדהות אבל כן יכול להבין שזה באמת יכולה להיות באסה רצינית
בהצלחה חברה שלי הכי טובה בעולם!!
בהצלחה חברה שלי הכי טובה בעולם!!
ותשמחי שלפחות את זה היה לך עם ההורים שלך ותשמחי שיש לך רגעים משפחתיים שתמיד יהיו זכורים לך
יש ילדים שההורים שלהם גרושים מגיל מאוד קטן או כאלו ללא הורים
הכל עניין של פרופורציות בחיים :)
יש ילדים שההורים שלהם גרושים מגיל מאוד קטן או כאלו ללא הורים
הכל עניין של פרופורציות בחיים :)
שואל השאלה:
תודה לכם!!❤❤
תודה לכם!!❤❤
אנונימית
באמת שאין מה לעשות את לא יכולה לשנות את זה, זה ביניהם כל מה שאת יכולה לעשות זה לצפות מהצד השאלה היא האם את מעדיפה משפחה שלמה שלא מסתדרת או משפחה *מופרקת* שמחה כאילו בתור בן שההורים שלי התגרשו לפני שבע שנים אני ממש מסתדר ובאמת שזה לא כזה ביג דיל ושפשוט אני רוצה שההורים שלי יהיו שמחים ביחד או לחוד אז אם את רוצה לדבר על זה עוד תכתבי לי בפרטי
שואל השאלה:
^ תודה רבה!
^ תודה רבה!
אנונימית