2 תשובות
תמיד זה ככה במקום חדש, אל תדאגי
לאט לאט תסתגלי למקום
תהיי פשוט נחמדה לכולם ותשאלי אותם שאלות אם יש לך וככה תוכלו גם להיפתח מעבר לשאלות עבודה.
לאט לאט תסתגלי למקום
תהיי פשוט נחמדה לכולם ותשאלי אותם שאלות אם יש לך וככה תוכלו גם להיפתח מעבר לשאלות עבודה.
ככה זה במקום עבודה חדש
אי אפשר להתחיל עבודה חדשה ובין רגע לדעת מה לעשות ולהיות חברה של כולם.
אם את לא יודעת מה לעשות תסתובבי ותסתכלי מה עובדים אחרים עושים ותנסי לעזור. תדברי עם העובדים ותשאלי שאלות על העבודה ולאט לאט תתחילי להתחבר איתם ותלמדי על העבודה
אי אפשר להתחיל עבודה חדשה ובין רגע לדעת מה לעשות ולהיות חברה של כולם.
אם את לא יודעת מה לעשות תסתובבי ותסתכלי מה עובדים אחרים עושים ותנסי לעזור. תדברי עם העובדים ותשאלי שאלות על העבודה ולאט לאט תתחילי להתחבר איתם ותלמדי על העבודה
באותו הנושא: