3 תשובות
תתקשרי תבררי אם הם צריכים עובדים.
אני אומרת תבואי.. זה יותר טוב שרואים אותך פנים מול פנים..
גם לפעמים עונה לך בטלפון סתם מלצר.. תבואי ותבקשי לדבר עם האחראית משמרת