6 תשובות
כן זה משנה, רצוי לקרוא בכל ובכוונה, כי כשקוראים בקול זה יותר משפיע פסיכולוגית ויותר מרומם רוחנית.
לא בקול אבל כן צריך להגיד את זה פיזית
לא בלב
אפשר בשקט אבל לדבר את זה
לפחות להוציא את המילים בפה, אפשר בלחש
לפחות להזיז שפתיים
ואתה יכול לבחור בקול או בשקט
כשקוראים בקול המצווה גדולה יותר
אנונימי
כל ברכה, תפילה, לימוד תורה, ברכת המזון - צריך להוציאאת המילים מהפה. לא בלב.
זה חשוב!

ר' עוז