8 תשובות
נייק
ואי מתה על אולסטאר מה שגבוה
אישית יש לי אולסטאר לבנות, אולסטאר שחורות, אייר פורס ירוקות ודאנק תכלת אז אני ממליצה על כולם
אייר נייק
אולסטאר ודר מרטין אני אוהבת
בכללי אוהבת מגפיים גבוהות לא משנה לי איזה
בכללי אוהבת מגפיים גבוהות לא משנה לי איזה
יש לי לבנות של אדידס (כמו נייק איירפורס רק יפות יותר) הן ממש יפות ונוחות
אנונימית
adidas x wales bonner
בהזדמנות שתהיה לי אקנה נעליים בסגנון בלנסטון לבנות
באותו הנושא: