25 תשובות
תתנו לה כאפה
שואל השאלה:
היא אמרה שמי שחושב שלא צריך להיות להם מדינה אין לו שכל והוא מטומטם וכאלה
היא אמרה שמי שחושב שלא צריך להיות להם מדינה אין לו שכל והוא מטומטם וכאלה
אנונימית
לא רק שיעיפו אותה יכולים גם לשים אותה בכלא
אני בעד זריקת כיסא זה עבד על חצרוני ^^^
אמאלה מה איזה הזויה
הייתי מקלל אבל הנאמנים פה..
תתלוננו בטח שתתלוננו היא כאילו חיה בהכחשה? טוב אחותי אז הם עשו רצח יהודים בהתעללויות קשות ועצומות שאי אפשר בכלל לתאר והם לא שונאים יהודים!? תוב אכי
הייתי מקלל אבל הנאמנים פה..
תתלוננו בטח שתתלוננו היא כאילו חיה בהכחשה? טוב אחותי אז הם עשו רצח יהודים בהתעללויות קשות ועצומות שאי אפשר בכלל לתאר והם לא שונאים יהודים!? תוב אכי
^^^^ היא בעצמה חתיכת
לא יעיפו אותה
תפגינו
תחרימו את השיעורים שלה
תחרימו את השיעורים שלה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת שנתלונן ולא יעשו עם זה כלום ואז היא תדפוק לי את הבגרות
אבל אני מפחדת שנתלונן ולא יעשו עם זה כלום ואז היא תדפוק לי את הבגרות
אנונימית
אני חושבת שאם תתלוננו כולם ביחד אז היא לא תוכל לדפוק לכולם את הבגרות וגם יש סיכוי גבוה יותר שתעוף
אם היא תדפוק לכולם את הבגרות זה פשוט יעשה רושם שהיא לא יודעת ללמד מורה שלא מביאה תוצאות לא משאירים אז אין סיבה שהיא תעשה את זה
אנונימי
צריך לפרק את האמירה שלה ל2 חלקים
החלק הראשון נכון, צריך שלפלסטינים תיהיה מדינה מה שנקרא פתרון 2 המדינות וחלוקה של הארץ בנוסחא מסויימת זה אמירה לגיטימית ומאוד מקובלת..
החלק השני לא ממש מקובל, חמאס כן שונא יהודים(הוא טוען שציונים) וטכנית הוא רצח כל מי שהיה בשטח ללא הבדל דת גזע מין ודעה..
האם יעיפו אותה על זה לא חושב, אבל האמירה השניה הזוייה אבל היא לא עשתה משהו פלילי או חא חוקי, בסהכ אמירה די מוזרה ואולי לא הבנת אותה
החלק הראשון נכון, צריך שלפלסטינים תיהיה מדינה מה שנקרא פתרון 2 המדינות וחלוקה של הארץ בנוסחא מסויימת זה אמירה לגיטימית ומאוד מקובלת..
החלק השני לא ממש מקובל, חמאס כן שונא יהודים(הוא טוען שציונים) וטכנית הוא רצח כל מי שהיה בשטח ללא הבדל דת גזע מין ודעה..
האם יעיפו אותה על זה לא חושב, אבל האמירה השניה הזוייה אבל היא לא עשתה משהו פלילי או חא חוקי, בסהכ אמירה די מוזרה ואולי לא הבנת אותה
שואל השאלה:
לאלא זה בדיוק מה שהיא אמרה
לאלא זה בדיוק מה שהיא אמרה
אנונימית
שואל השאלה:
דרך אגב שאלתי אותה אם היא התכוונה לחלוקה של המדינה והיא אמרה שלא כי זה לא יהיה אפשרי
דרך אגב שאלתי אותה אם היא התכוונה לחלוקה של המדינה והיא אמרה שלא כי זה לא יהיה אפשרי
אנונימית
אז מה היא רוצה שהכל יהיה פלסטין ?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
בשיעור אחר שלנו היא ירדה על היהדות ואמרה כל מיני דברים לא נכון ומסיטים נגד היהודות
בשיעור אחר שלנו היא ירדה על היהדות ואמרה כל מיני דברים לא נכון ומסיטים נגד היהודות
אנונימית
חד משמעית כן ולא רק אפשר גם רצוי רצוי מאוד אפילו
לא יודעת אם יעיפו אותה זה לא עובד ככה
לא יזיק להתלונן אבל לא מפטרים מורים בגלל דעתם האישית פשוט לא ככה המערכת עובדת.
לא יזיק להתלונן אבל לא מפטרים מורים בגלל דעתם האישית פשוט לא ככה המערכת עובדת.
תלוננו למנהל
אסור, זה לפי חוזר מנכל של משרד החינוך
בסדר תודה, לא ידעתי את זה
אבל פה אין לה גבולות...
אבל פה אין לה גבולות...
אני בהלם, אני הייתי בטוחה בזהה
אבל אין מצב שלא יקרה לה כלום אם היא תתלונן להנהלה?
אבל אין מצב שלא יקרה לה כלום אם היא תתלונן להנהלה?
תגידי להורים הם בטח ידברו אם מי שצריך
אתם טועים ומטעים, אסור למורה
להביע את דעתו הפוליטית בכיתה, אם תאיימי לפרסם את זה יעיפו אותה.
וגם בלי זה יכולים להעיף אותה, תפני להנהלה
להביע את דעתו הפוליטית בכיתה, אם תאיימי לפרסם את זה יעיפו אותה.
וגם בלי זה יכולים להעיף אותה, תפני להנהלה