7 תשובות
הייתי משלמת אבל כמו שאני לא הייתי נותנת לו לשלם לי על מנה יקרה שלי הייתי מצפה שהוא לא יתן לי לשלם על מנה יקרה שלו
הייתי מסכימה אם היה מבקש אבל היה ממש יורד לי ממנו חחחח
אם היו מבקשים ממני חצי חצי בדייט ראשון הייתי שמה את הכסף ובורחת
כן וכן
שואל השאלה:
^ לשאלה הראשונה או השניה?
נגיד דייט ראשון
אנונימית
הייתי מסכימה תלוי בדייט
ראשון?
אם זה יקר משמעותי הייתי אומרת כל אחד על שלו ושתיה חצי חצי
אנונימית