6 תשובות
יש מחסנית לחלק מהמלשבים, לא בטוח שיהיה לך
שואל השאלה:
עשית במקרה את מכון נועם? אם כן המבחן להב והשפה מומצאת היו קשים או קלים יותר ממכון נועם?
עשית במקרה את מכון נועם? אם כן המבחן להב והשפה מומצאת היו קשים או קלים יותר ממכון נועם?
לא עשיתי, מבחן להב היה בפער יותר קשה משאר המבחנים, לפי דעתי.
לא עשיתי אבל זה הספיק
אנונימית
שואל השאלה:
עשית עוד משהו חוץ ממכון נועם? כי אני לא יודעת מה עוד לתרגל
עשית עוד משהו חוץ ממכון נועם? כי אני לא יודעת מה עוד לתרגל
השפה מומצאת היה דומה ממש לשל מכון נועם אני חושבת שאולי במבחנים זה היה קצת קשה יותר, ומבחן להב של מכון נועם היה יותר ברור אבל לפי דעתי במבחנים הוא היה יותר קל
אנונימית
באותו הנושא: