5 תשובות
צריך להירשם באתר של המרכז הארצי
לא. צריך להירשם בנפרד באתר של המרכז הארצי
זה מה שהתכוונתי ^
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
אני אמנם לא למדתי בקורס (למדתי באינטרנט) אבל לפי מה שאני יודעת את נרשמת לבחינה דרך האתר הרשמי של הבחינה,בלי קשר לקורס
אנונימית