9 תשובות
אני בן אדם שצריך אותו אז הייתי לוקחת ונותת לי
לקבל
לקבל מה אני פראייר
אם אני ארצה אני אתרום לעמותות שצריכות אבל לא אוותר על הכול
אם אני ארצה אני אתרום לעמותות שצריכות אבל לא אוותר על הכול
אנונימי
לקבל
לקבל
וואלה להביא, ואני לא כזה אויש תראו אני בן אגם טוב ירושלים פשוט מאז שהייתי קטנה אהבתי לתרום להומלסים וכזה אני יודעת שזה נשמע מצחיק
ואני פשוט לא צריכה את הכסף
ואני פשוט לא צריכה את הכסף
אני חושבת שהייתי מעדיפה לקבל, אבל אם זה היה באמת במציאות לא הייתי יכולה לחיות עם המחשבה שהכסף יכל ללכת לאנשים שצריכים אותו אז הייתי נותנת.
או שהייתי לוקחת ומשאירה לעצמי מיליון ומחלקת לעמותות או משהו
או שהייתי לוקחת ומשאירה לעצמי מיליון ומחלקת לעמותות או משהו
לקבל ולתרום
באותו הנושא: